Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CHAR] Sharn (v2.0)
#11
nice attacks blaka with ur dcing skills i think it wont be a prob...
btw is he supposed to be a dark char or what?
and if u want some cool attacks i can sprite u one:)
Reply
Thanks given by: Alblaka
#12
^^ Thx

But however, his dark skin was a result of the recouloring process... i edited him as long until his hair got that color... Now you cannot mistake him with Freeze ^^

Nah, the char is (nearly) done ^^ I don't need more sprites, btu thx for the offer
My Creations: (Click to View)

Return (String) System.getNewsOfTheDay();
Barely active, expect slow responses. If at all.


Greetz,
Alblaka
Reply
Thanks given by:
#13
hope u finish him good luck!!
Reply
Thanks given by:
#14
Nice char with nice moves. Pics need to be better. Espeacially thunder sprites don't look thunder to me. DC needs to be done a little better. Use ur barin XD. Hope you'll finish him soon.
[Image: illidansig1.png]
Reply
Thanks given by:
#15
The char is very nice and as us said a little more that balanced :D

@prince_freeza: lol, he's already finished it
If at first you don't succeed, you're probably not going skydiving again.
Reply
Thanks given by: Alblaka
#16
(05-02-2009, 02:33 PM)sadbhav Wrote:  The char is very nice and as us said a little more that balanced :D

@prince_freeza: lol, he's already finished it

Thx ^^

But take a look at
Quote:Nah, the char is (nearly) done
The char was intended to be finished, but since i could fix the BlackHole bugs i will have to release a new version ^^ and will maybe include 1 or 2 more moves...
My Creations: (Click to View)

Return (String) System.getNewsOfTheDay();
Barely active, expect slow responses. If at all.


Greetz,
Alblaka
Reply
Thanks given by:
#17
Ok, this is the second piece of work I've tested of yours, and I must conclude that it is absolutely fantastic :D!!

However, I do have a few suggestions.

Suggestions:

1. Sprites - Nice Lightning sprites! However, that lightning wave on the ground could be improved; make it more "lightningy" by adding more branches of mini-lightning coming out, or by making it flash :D.

2. Black Hole - Dude.....an unavoidable, sucking ball that takes out half your life? That is really cheap, especially if you're playing in a crowd.

As for the 500 mp cost, dude honestly, who's going to wait around until his mana gauge is fully charged up? You'd be most likely dead by the time you manage to obtain enough mana to ....much less actually waiting for like three seconds in order to charge it up.

This move is totally unrealistic, and most likely won't be used by anybody in an actual in-game environment.
____________________________________________

However, I think overall this character is extremely creative and quite promising, the best "lightning" character I've ever seen (beats Zeus for sure!) :D. Which reminds me. When you sprited the lightning, why didn't you steal some of the techniques used to create Zeus? The lightning drawn on that character is a lot more realistic than yours (absolutely no offense to you, of course :D)

Keep up the good work!

~Solomon Leung
<div style="background-image:url('http://f.imagehost.org/0086/Fill.png'); filter:alpha(opacity=70); border-top:1px solid #000000; border-right:1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; border-bottom: 1px solid #000000"> <table border="0" width="100%"><tr><td width="500"><img src=http://g.imagehost.org/0170/FORUM_SIGNATURE.png opacity="1" alt="Little Fighter Code Lyoko"></td><td width="30"><img src="http://www.antoninasdesigns.com/images/real-gray-square.gif" width="1" height="100"></td><td><font face=monotype corsiva><font color=#0A298F><font size="4"><b><i>~Solomon Leung</size><br><font size="2">P.S. I Just Lost <a href="http://www.losethegame.org" target="_blank" style="text-decoration: none"><font color=#0A298F>The Game</font></a></b></i></font></font></size></td></tr></table></div>
Reply
Thanks given by: Alblaka
#18
Wow, your sig causes a nice pagestretch XD

I know the Ground Voltage thingys suck XD I will maybe add some sparks to the sprite... i'm doing some fixes ont he char anyway ^^

Lol, out of your
Quote:You'd be most likely dead by the time you manage to obtain enough mana to
i read, that you think the move is to weak ^^
Surely in 1on1 you won't be able to use it useful, but try it against a couple of busy enemies...
And btw, in the new version i fixed a bug, so the blackhole will now suck in ALL enemies SAME time... not 1 for 1 XD

@Zeus: Hate that char... i downloaded it once and somehow it messed up my LF2, had to reinstall it compeltely... However, i won't steal artwork of other chars, though my own sprites are crappy ^^
My Creations: (Click to View)

Return (String) System.getNewsOfTheDay();
Barely active, expect slow responses. If at all.


Greetz,
Alblaka
Reply
Thanks given by:
#19
submitted to mainsite:

http://www.lf-empire.de/lfev9/en/lfe-fil.../729-sharn
[Image: random.php?pic=random]
http://www.lf-empire.de | http://www.herofighter-empire.com
Once I had a fortune, it said: "Leave now. Life is short. Time is luck"
Don't dream your life, live your dream!
Reply
Thanks given by: Alblaka
#20
Quote:Made by:
Bamboori
o.O

Could someone please change THAT part ^^
My Creations: (Click to View)

Return (String) System.getNewsOfTheDay();
Barely active, expect slow responses. If at all.


Greetz,
Alblaka
Reply
Thanks given by:




Users browsing this thread: 1 Guest(s)